Ska man gå loss på en sudoku eller soduko?

Haha, jag envisas med att tro att det heter soduko och hur jag läser ordet gång på gång så ser jag inget annat än - just
S O D U K O. Hjärnan är en knepig inrättning. Jag är inte alltid överens med min egen. Jag försöker tala om för den hur den ska agera och hur jag ska tänka, men lik förbaskat gör jag ofta tvärsemot mina egna tankar. Hur korkad får man vara?

Jag tror mig ha så många måsten i livet och tycker aldrig att jag hiner det jag vill eller borde. Det står en rulle gardintyg i hallen sedan nån månad tillbaka och där står den så bra så bra. Just nu sitter det uppe lite gamla julgardiner, så det är lite klätt i fönstren i alla fall. Jag tror jag ägnar mig åt lite SUDOKU istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0