Nyfiken som går på allt

Fick en länk till en blogg där man kan vinna ett hemligt paket! Jag kan bara inte motstå såna där saker. Nu finns naturligtvis risken att man vinner en massa choklad och vad ska jag i så fall göra av den?

Jooo, mamsen förstås, hon älskar choklad och hon är så liten och tunn så hon kan gott svulla litegrand. Yepp, då tar jag risken! Kanske jag vinner nåt jättefint, men å andra sidan är jag en icke-vinnare.

Senast jag vann något var en bok när jag var 13 år, som hette Thehuset Augustimånen. Fatta att jag vinner ofta när jag kan komma ihåg något som ligger 43 år tillbaka i tiden! Dessutom var det ingen ungdomsbok, så jag tror att pappa fick den i julklapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0