Ny mobiltelefon, kuliga suckar

Jag gillar nya grejer och jag gillar förändringar i tillvaron, men vad i halva livet har det då gått åt mig?

Borde vara jättelycklig över min röda fina nya Sony Ericsson men fy, vad jobbigt det är. Jag har inte hunnit läsa manualen och även om menyerna är ganska logiska, så känner jag mig inte hemma. Jag saknar min gamla, svarta, klunsiga, repiga Samsung.....

Är det så här det känns när man glad i hågen ska prova en ny diet? Bäst att hålla sig till det välkända invanda mönstret...det kan väl inte vara så att jag håller på att bli gammal?

Kommentarer
Postat av: QueenBuchanan22

There're no hesitations that to buy <a href="http://essayslab.com/online-essays.html">online essay</a> of premium quality at professional company is good thought for college students who don't ideas how to start their papers.

2012-06-22 @ 21:55:56
URL: http://www.essayslab.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0