Jodå, jag överlevde

Gissa om jag var aningen stirrig innan jag skulle in i rutan igår? Men det händer nåt underligt när man börjar tala om sån't som engagerar en. Plötsligt finns inga kameror alls, utan helst skulle man vilja babbla mycket mer. Tiden gick alldeles för fort. Naturligtvis kändes det som att jag inte alls fick sagt det som jag ville få fram, men då var det så dags.

Antagligen var det en rejäl anspänning ändå - jag var så trött igår kväll, men ändå lite uppspeedad, så det var svårt att sova och då var det ändå inte fullmåne längre. Dessutom hade vi gått en drygt 2 timmars promenad långt ut på Skogsö - underbart, så jag borde varit så trött i kroppen att jag skulle slocknat ovaggad.

När man ligger där trött och inte kan sova, kommer alla galna hjärnspöken farande. Varför gör vi livet så komplicerat för oss?

Äsch, imorse var det i alla fall äntligen ett rejält minus på vågen. Skönt att det har effekt när jag lyssnar på mina egna goda råd. Nu har jag följt mina egna recept i en vecka och faktiskt tappat nästan 2 kilo. Yippee!!!!! Får man rekommendera MåBraLättviktarna på www.mabra.com och www.motiomera.se 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Du var så bra och såg så lugn ut där i rutan:)

Du är så söt och vilken fin frisyr du har. Jag gillar den.



Jag har irrat omkring här mest hela nätterna den sista tiden och skyller allt på fullmånen;)

Önskar dig en fin fortsättning på dagen.

Kram





2009-01-12 @ 16:49:44
Postat av: Helena

Hihi nu slant jag också på tangenterna. Glömde skriva mitt namn innan jag klickade på "skicka";)

Kram

2009-01-12 @ 16:51:00
URL: http://tantensblogg.blogg.se/
Postat av: Paris

Hur lång är du och hru mycket väger du? Hur mycket vill du gå ner?

2009-01-12 @ 19:04:56
URL: http://myanalife.blogg.se/
Postat av: Carolin

VAR MED OCH TÄVLA OM ETT HEMLIGT PAKET!

paketet har ett värde av 700 kronor

det är lätt att tävla, gör det här: " rel="nofollow">http://cloettas.blogg.se/2009/january/tavling-tavling-tavling.html#*

2009-01-13 @ 01:05:26
URL: http://cloettas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback