Aldrig mer...eller i alla fall inte idag...

Vi gick loss på en vinbox igår kväll. Tänk att ibland är det ju så gott och man märker ju inte hur mycket man bälgar i sig. Fredag kväll och prata lite åsså tittade vi på Let's Dance och det blev nog nå't glas i onödan...Jag hade köpt såna där goda knapriga majskorn som är alldeles för salta och av dem åt jag alldeles för många och då blir man ju så törstig... ajajaj i morse var huv'et ett nummer för litet. Varför drack jag inte vatten istället, tänkte jag när jag vaknade.

Ikväll blir det definitivt lugnt så jag inte sitter där i TV-soffan  imorgon förmiddag och ser bakis ut!

Tänk att det är samma fenomen med för mycket av choklad eller vin eller skumgodis eller vad det nu råkar vara. Ibland rinner vettet ur lika fort som onyttigheterna ramlar in. Man lär sig nog aldrig, men å andra sidan måste man få vara lite slarvig och smågalen ibland. Det piggar upp tillvaron.

Jisses hjälp - det ser ut att vara fullmåne idag. Aaaaaooooouuuuuuuu. Jag kommer väl inte att sova ordentligt och se ut som om jag vore bakis även om det blir vatten till maten idag.


Kommentarer
Postat av: Helena

De där boxarna är så luriga;)

Hoppas att du får sova gott inatt. Det kommer att gå jättebra imorgon och jag sitter som klistrad framför apparaten 10.45:)

Lycka till!

Kram

2009-01-10 @ 21:12:03
Postat av: Grannhunden

Fortsätt att dricka vin. det gör gott för kropp och själ!



www.grannhunden.blogg.se

2009-01-11 @ 11:56:26
URL: http://grannhunden.blogg.se/
Postat av: Helena

Hej! Jag såg dig på TV idag!

Du gjorde dig jättebra i rutan:) Så söt du är!

Kram

2009-01-11 @ 14:46:36
URL: http://tantensblogg.blogg.se/
Postat av: imse

Va..? har du varit i TV ??? synd att jag missat det.

Vin är gott men nog är det förrädiskt med boxarna... Men inte gör det väl nåt att "falla" ibland.

2009-01-12 @ 10:38:06
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0