Nu tar jag paus ett tag!

Det är så himla kul det här, men ack vilken tid det tar!
Jag är född med (eller kanske uppfostrad till) att om jag ska göra något så ska jag göra det engagerat. Kanske inte alltid bäst eller ens jättebra, men åtminstone vill jag göra mitt bästa...

Nu har jag insett att jag inte har den tiden. När det blir ett "måste" är det dags att tänka om! Om det blir en förändring kommer jag gärna tillbaka, men att sitta här och babbla icke-motiverande strunt är slöseri på både din och min tid!

Du som just nu läser de här raderna och vill fortsätta hålla kontakten - prenumerera gärna på mitt veckobrev på www.mabra.com eller skriv ett mail till mig på [email protected] så skickar jag det gärna!

I övrigt sällar jag mig till alla gratulanter! Även om våra servrar just nu är tvärsega på grund av denna kungaförlovning, så tycker jag att det måste vara härligt för dem att äntligen ha kommit till skott! Hoppas de får njuta lite som "vanligt folk". Det är de säkert värda! Hipp hipp hurraaaa!

Kommentarer
Postat av: BeatriceWalls

That's cool that we are able to get the <a href="http://goodfinance-blog.com/topics/credit-loans">credit loans</a> moreover, that opens completely new chances.

2011-12-21 @ 09:53:46
URL: http://goodfinance-blog.com
Postat av: buy essay

High results suppose to be hidden inside. Professional academic paper writers accomplish custom academic papers of extra high standards! Therefore, do not worry and buy essays.

2011-12-25 @ 23:00:49
URL: http://www.primewritings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0