Jag ger upp...

Nu har jag ägnat alldeles för mycket tid åt teknikstrul. Finns det något mer frustrerande än när saker inte fungerar. Det värsta är att jag inte har koll på om det är teknikens fel eller händelsevis mitt eget. Har jag blivit förbisprungen av teknikutvecklingen så att jag inte hänger med längre?

Nu är jag ju född på 50-talet och då var det bakelittelefon eller nåt sånt. Nu sitter man här med den lilla mobilen som hittills har funkat utmärkt. Jag har ringt och sms:at och mms:at och det har varit frid o fröjd.

Köpte ny telefon häromdagen och nu finns det en massa käcka funktioner som jag har tänkt lära mig. Tog en bild igår när vi var ute på en mastodontpromenad och skulle då föröka få över den till datorn, men då var det stopp. Hur jag än försökte, så gick det inte. Nu har jag återupptagit försöken idag igen, men det funkar inte idag heller så jag ger attan i det och låter dig leva utan min fina bild på den strömmande vårforsen.

Minusgrader idag, så vi ska ge isen en chans och ta en skridskotur, trots att musklerna värker efter torsdagens gym-premiär. I fredags var det ett core-pass för första gången på länge och hejhej alla bortglömda muskler! Kul att ni fortfarande finns kvar - det känns tydligt!

Kommentarer
Postat av: imse

Att ge upp eller inte det är frågan....

Vad ska jag då säga som inte minskat ett enda jävla gram på en vecka med Mycket motion och genomtänkt kost...och inte en enda förlustelse ang. kaloriintaget.... MEn så tusan heller att jag ska låta fläsket vinna!

2009-02-02 @ 08:08:06
URL: http://northlongswamp.blogg.se/
Postat av: Marie

Bravo Imse,

Det är klart att det är du som ska vinna över fläsket! Ibland blir vi gäckade - jag känner igen känslan när jag har varit sååå ordentlig och ändå gått upp! Å andra sidan händer även det motsatta, så det jämnar ut sig! Egentligen bäst att inte väga sig, utan känna på kläderna att man är rätt ute!

2009-02-03 @ 13:59:37
Postat av: RheaWolf19

Custom writing services compose a lot of <a href="http://www.essaysbank.com">college essays</a> every day. Only experts can do this. Thence, if you want to get quality literature essay paper, you would have to go to the writing service.

2012-04-12 @ 00:16:04
URL: http://www.essaysbank.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0