Vi vann nästan igår på Tidskriftsdagen

Igår satt vi där bänkade och lyssnade på de eviga "och de nominerade ääääärrrr.................."
MåBra var ju nominerade tillsammans med Allers och Veckorevyn i klassen populärtidskrifter över 50 000 ex. Spänningen var naturligtvis oliiiiidlig och vår tur kom naturligvis efter alla andra klasser. Det var "Årets krönikör" och det var "Årets Ditten" och "Årets Datten", men så till sist blev det vår tur.

Nu vann inte MåBra, men vi kom på en hedervärd delad andraplats i konkurrens med massor av andra tidskrifter. Allers tog hem potten och de är ju i alla fall systrar i förlaget, så jag gratulerar hjärtligt! Champagnen räckte till oss också!

Tur att jag hade stegräknaren på. Missade bussen så jag promenerade från Cirkus till Nybroplan, men där blev jag tvungen att hoppa in i en taxi för att hinna med tåget från Slussen. Att bli stående där klockan 11 på kvällen är ingen hit, så det fick vara värt taxipengen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0