Ny destination

Jaha, så blev jag sittande framför datorn nästan hela dagen, istället för att sitta på flygplan, men först bokade vi en ny resa. Istället för Spanien och golfspel, blir det Egypten och sollapande i Sharm-el-Shejk. Jag har inte varit på riktig sol-semester på flera år, så det ska bli riktigt skönt. Måste bara packa om väskan nu...sommarkläderna ligger någonstans i källarförrådet...

Lite orolig är jag för att det ska bli lite för slött. Visst kan man snorkla, men jag tycker det är lite läskigt. Tror hela tiden att det ska dyka upp otäcka vattendjur som slemmar sig runt benen, så jag får lite lätt panik, men vad tusan - om tillfälle ges, kan jag väl inte låta bli...sån är jag!

Kameran följer med och kanske hittar vi en uppkoppling så jag kan pladdra därifrån.

Hmmm, nu blir det tidig väckning imorgon IGEN! 03.30 - nästan ingen idé att gå och lägga sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0