Det var visst god mat, hörde jag

Pratade med en av kollegorna som just åkt hem från konferensen i Sigtuna. Klart att de hade haft jättetrevligt och dessutom var det jättegod mat, precis som jag trodde. Lite avundsjuk blir man allt, men inte missunnsam - det är en himmelsvid skillnad, eller hur? Jaja, jag kan trösta mig med att jag troligen gick miste om en massa extra kalorier, som jag definitivt inte behövde.

Idag har det inte blivit mycket praktiskt gjort. Inte ens en liten testrätt...fastnade i datorn med några mails och jobbade lite med att klura ihop nya recept till senare nummer av MåBra. Det är riktigt kul!

Såg att Imse hade problem med en seg hemsida. Ibland sker det ju uppdateringar - kan ha varit något sådant tillfälligtvis, hoppas jag. När jag kollade gick det lika snabbt som vanligt, så jag tipsade om att rensa cookies, det kan ibland hjälpa om man har problem med att komma in också!

Jag klurar på att gå ut ett varv runt holmen - kan väl inte vara farligt, va'? Har ju inte fått ihop mer än typ 200 steg på stegräknaren.....sabbar för hela gänget på Motiomera!

Kommentarer
Postat av: imse

Tack för dina svar! Det var nog bara tillfälligt ( fast jag upplever att det varit segt sista tiden... ) nu ikväll funkade det bra.

Jag kanske bara haft otur...

Ha en skön helg och krya på dej..

2008-10-10 @ 18:14:01
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0