Nämen nu blir jag ledsen i ögat

Jag som är en stor Idol-fan. Igår tvingade jag till och med mamsen att se det eftersom hon var här på middag och jag bara MÅSTE se hur det går för Alice och Kevin och Anna och de andra... Men om det puttar bort Luciakonserten från Globen blir jag sur. Då hade de väl kunnat lägga Idolfinalen en vecka senare eller nå't. Fy bubblan!

Kom just hem efter en promenad i mörkret. Nu är det verkligen svart ute. Man kan undra varför vi inte gick ut medan det var ljust, men det var så mycket annat...och så var vi i nya Forum Nacka för att  handla lite, men  hjälp vad stort det har blivit. Köpte i alla fall en sänglampa, men det blev inga skor som jag egentligen behövde. Man ska inte gå i kläd- eller skoaffärer med gubbar.....jag blir bara stressad. Får ta det på väg från jobbet nån dag istället!

Nu borde jag ta fram strykjärnet, men jag har ingen lust. Vi ska bort på middag ikväll och det blir trevligt! Undrar vad det blir för mat???Jag är redan lite hungrig, bäst att bottna med ett äpple. Risken är ju annars att man stoppar i sig alldeles för mycket - speciellt om det finns nå't göttigt och lite onyttigt...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jobbar du som viktcoach? Spännande det låter! Kram

2008-11-15 @ 20:09:30
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: Ja jag fastnade för din blogg just för att du jobbar som viktcoach. Kan du kanske hjälpa mig med vad jag ska äta för att hålla vikten? Jag lever i dag ett ganska stressigt liv, vore tacksam för alla möjliga tips. Kram

2008-11-17 @ 16:11:07
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar; Jag vet faktiskt inte vart den snygga tröjan på nelly finns. Kan tänkas att den är slut. Jag mailar dig i morgon så kanske du kan ge mig tips sedan? KRAM

2008-11-17 @ 20:17:15
URL: http://queenemmsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0