Konstifika tecken pa datorn

Ja, nu sitter jag har i Sharm EL Shejkh och forsoker komma in pa mailen, men det ar stort omojligt med alla dessa underliga arabiska bokstaver. De ar sannerligen vackra, men man begriper ingenting...

Na, jag har insett att denna gangen ar det verkligen SEMESTER som galler, sa jag har totalt slagit av pa takten och bara kopt en timmes internettid. Det ar inte billigt...

Vi har ca 30 grader i luften och 25 i vattnet. Det blaser, sa det kanns inte alltfor varmt. Kvallarna ar ljumma - ca 20 grader. Fantastiskt. Vi bor hyggligt eller for att inte saga utmarkt med tanke pa att vi kopte ospecificerat sistaminuten urbilligt. Promenerade forbi ett superhotell haromdagen och blev inbjudna pa en rundtur....dar skulle man bott.......

Imorgon har vi bokat oss pa en utflykt med snorkling. Jag ar faktiskt lite skraj - kan fa lite panik nar fiskarna kommer nara och det gor dom. Nar vi badade i gar och stod i ca 1 meter vatten kom det ett helt gang fiskar i olika farger och de nosade nyfiket pa vara ben. halvlaskigt, tyckte jag, men samtidigt fascinerande. Maste nog simma pa revet aven om jag ar skraj!

Snart slut pa internet-tiden. Maste ge Staffan nagra minuter ocksa...

Kommentarer
Postat av: Serlin@

Hej!

Jag är verkligen avundsjuk på dig som är i Egypten.

Har du tid över så åk på jeepsafarie i öknen, en tur till Luxor och gravarna i Kejsarnas dal eller till en höjdarupplevelse med pyramiderna i Kairo. Jag lovar att du inte kommer att bli besviken även om det är ganska jobbiga utflykter(till Kairo kan man ju också flyga).

2008-11-05 @ 21:23:31
Postat av: Anonym

Hej!

Jag är verkligen avundsjuk på dig som är i Egypten.

Har du tid över så åk på jeepsafarie i öknen, en tur till Luxor och gravarna i Kejsarnas dal eller till en höjdarupplevelse med pyramiderna i Kairo. Jag lovar att du inte kommer att bli besviken även om det är ganska jobbiga utflykter(till Kairo kan man ju också flyga).

2008-11-05 @ 21:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0