Videoinspelning idag

Idag har Johanna klättrat omkring hemma på köksön igen. Vi har videofilmat - ja, alltså hon filmade och jag lagade mat. Nu kan man titta på MåBra:s hemsida när jag styckar kyckling och så småningom kommer de här klippen också. Man känner sig allt lite löjlig när man ska prata med en kamera, men vad tusan, jag är ju ingen skådis och långt ifrån någon mat-Tina. Jag kommer knappast att bli erbjuden en plats i Let's Dance efter det här, men jag överlever nog ändå. Idag gjorde jag en smörgåstårta och sen blev det en smarrig efterrätt och lite annat smått och gott! Recept på 3 olika smörgåstårtor kommer i nummer 6 av MåBra och självklart även på hemsidan.

Eftersom jag jobbar hemma idag blir det ingen promenad till jobbet, men idag har Tommy och jag stämt möte på gymmet, så då får jag mig en duvning så det räcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0