Det är 21 grader ute

...och jag har inte varit utanför dörren idag. Det här är nackdelen med de dagar jag jobbar hemma. Jag kommer inte ut i friska luften och jag missar mina båda 40-minuterspromenader till och från jobbet. Hur korkad får man vara? Jag har ju alla chanser i världen att ta en promenad mitt på dagen istället, men jag blir så himla arbets-elak att jag inte ger mig tid. Ska vara effektiv och få en massa gjort istället, men troligen vore jag mer effektiv om jag tog ett break då och då. Jag ska träna mig själv mentalt till att ändra inställning. Som vanligt är det naturligtvis en planeringsfråga!

Har bokat instruktion på gymmet ikväll, så då blir det i alla fall lite träning även om det är inomhus. Till imorgon har jag bokat årets första golfrunda. Ska bli intressant att se hur Tommy funkar på golfbanan....titta, titta nu fick han ett namn här också!!! Golf är avslöjande för personligheten. Sällan kan man se så bra som på en golfrunda hur en person fungerar. Prestige, tävlingsmentalitet, "sjyssthet", förmåga att ta motgång och medgång - allt visar sig!!!

Återkommer med facit..............kanske............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0