De' e' mycke' nu...

Kära lilla blogg, jag har varit otrogen! Bara ägnat mig åt den egna sajten och skrivit krönikor och brev till medlemmar som bett om svar...inte det minsta lilla trams här på bloggen, fast det egentligen funnits massor att häva ur sig. Men who cares? Jag är inte dummare än att jag inser att det för det mesta handlar om mitt eget behov av att föra dagbok över min blygsamma tillvaro, hohoho.

Nu tänker jag inte göra någon resumé av tiden som gått och det är nog lika bra det! Det har varit lite rörigt i min tillvaro och i mitt omväxlande rantande mellan jobb, privatliv, golf, gamla mamma och annat. Jag mår i alla fall oförskämt bra och det är värt att notera! Vikten håller sig ungefär där den ska, matvanorna är OK även om det blev en massa godis under schlagerfestivalen, men det behövdes som motvikt till detta spektakel.

Just nu känns det som om jag skulle vilja ha två veckors golfsemester. Tog en lektion hos den förträfflige Mats ute på Wermdö och han lyckades förklara hur jag ska greppa klubban för att det ska bli en "release". Dessutom satte han ett klubbskaft på min fot för att bevisa att den inte stod still (vänsterfoten, alltså) och sen var det fel på riktningen i genomslaget också. Fatta att man blir lite kringkring i skallen! Trots detta skrapade jag ihop 29 Poäng i en tämligen vänskaplig match mot exet i Saltis - jag vann, haha - men nu vill jag naturligtvis träna in allt det nya innan jag glömmer bort det igen! På'n igen, bara!

Tiden räcker verkligen inte till allt det man vill göra, men hellre det än tvärtom, måste jag säga. Just nu håller jag på och klurar ihop nya recept till en 7-dagarsmeny och det ska bli lättlagade, snabba men ändå nyttiga maträtter. Det är ju det alla vill ha och även jag! Ger man sig bara tid att kolla bland våra recept på sajten, fattar man att det går att göra snabb mat som ändå är bra - det är som vanligt en fråga om en gnutta planering!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Golf är så jävla tråkigt!
Men semester låter bra

2008-05-26 @ 19:10:05
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0