Bästa botemedlet mot "hang-over"

Tänk, jag som trodde att jag skulle skriva här minst varje dag och ibland flera gånger om dagen, men vad är det som gör att man aldrig hinner allt det man hade tänkt??? Nu har det gått flera dagar och jag har inte ens varit i närheten av datorn. Kan det bero på vädret? Det är ju osannolikt detta, att det blev sommar innan det blev vår. Man måste ju bara passa på och vara ut i det - det kanske var sommaren som gick de här dagarna som har varit..... i  morse kändes det sannerligen som höstkyla i luften!

I helgen fick golfklubborna äntligen komma ut i det gröna. Fredag blev en runda på Nacka. Den banan är kuperad, så det blev svettigt värre i solgasset! Lördagen ägnades åt en lång lång cykeltur. Vi var ute på Djurgården och hamnade på en kajakmässa. Det är något jag ännu inte provat och jag blev faktiskt lite sugen. Tommy har paddlat tidigare, så det är verkligen något för mig att hänga på. När då då????? Innan vi cyklade hemåt unnade vi oss varsin glasstrut vid djurgårdskanalen. Förödande gott och dessutom åt vi med gott samvete efter cyklingen!

På kvällen var vi på en helt fantastiskt trevlig och god middag hemma hos Anki på Gåshaga. Usch så avundsjuk jag  blev på lägenheten...! Superfenomenal utsikt, men jag har ju nyligen flyttat, så nu får jag lugna ner mig. Himmel vad härligt det var att sitta och bli uppassad med jättegod mat. För att inte tala om vilka goda viner vi fick - de kändes visserligen i skallen på söndag morgon, men det var de värda!

Igår blev det golf igen ute på Evas hemmabana i Skepptuna. FANTASTISK BANA!!!!! Jag fick ihop 36 poäng och det var inte MåBraPoäng! Vi enades om att en golfrunda är det absolut bästa botemedlet mot "hang-over". Bara vi kom ut på första tee, var huvudvärken som bortblåst! Resultatet berodde troligen på att jag var totalt avspänd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0