Tro och vilja kan göra underverk

Jag sa ju att jag inte vill bli förkyld igen! Jag har upprepat detta som ett mantra och kombinerat med lite röd solhatt och än så länge har det gått vägen. Lite seg, men fortfarande på benen...

Har just sett Jörgen Auckland gå i mål efter att ha kört Vasaloppet - snacka om prestation! Oscar Svärd som kom trea, hade lite förkylning i kroppen sa han, men körde ändå....själv har jag avbokat aerobicspasset och ska ta en promenad istället............hm ja, det är lite skillnad!

Visst är det fascinerande att se dessa tusentals människor som kämpar sig igenom 9 mil i ett före, som för de bästa är OK, men för de stackare som ligger en bit längre ner i fältet måste vara hopplöst tröttsamt. De hade ju inga spår alls att köra i, bara modd, och ändå ser de flesta glada ut, men det kanske bara är när TV-kamerorna kommer i närheten!

Nä, nu är det bäst att ge sig ut, så att inte promenaden också blir avbokad. Igår blev det bara 3500 steg mellan spisen och kylskåpet, så nu finns det ingen återvändo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0