Pilates för Pontus, Johanna och mig

Igår hade vi en spännande match mot SATS. Johanna stod på morgonen på reservplats 17 och jag på plats 16 för att komma med på ett pilatespass. Efterhand under dagen försvann en massa bokningar och en kvart innan vi skulle gå, försvann den sista köplatsen. Jag har aldrig testat Pilates tidigare, så det var en ny och nyttig erfarenhet. Tänk, att det går att hitta nya muskler i kroppen som får en chans att ömma.

När jag kom hem efter passet, hade "katastrof 2" för dagen inträffat. På något oförklarligt sätt hade min stora tulpanvas havererat, så det var vatten typ överallt, och små elaka glassplitter satt som vassa nålar i den våta duken. image16

Vad är det som händer i mitt liv? Är det någon som försöker säga mig något? Jag tyckte att det räckte med den pajade datorn... Hur kan en stor vas bara rasa sönder när ingen är hemma? Visserligen såg blommorna lite ledsna ut, så det var väl dags att slänga ut dem, men så sura kan de väl knappast ha blivit, att de stampade ut botten för att få komma därifrån???

Kommentarer
Postat av: Sus

Nu är jag så himla nyfiken på vad senaste vågbesöket visade! Är golfresan bokad? Och hur går det för Eva?

2008-03-07 @ 10:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0