Nu får ni semester från mig - och jag med!

Datorn hemma är fortfarande havererad, så idag gör jag en blixtvisit på jobbet och kan inte låta bli att kika in här. Sus undrade hur det går för Eva och mig och bokning av resa...ja, gissa varför jag inte skrev om det??? Vi hade slarvat båda två, så bokningen får vänta - tur att det var båda i alla fall. Skam den som ger sig, det ska bli bättre!

Nu åker jag till Alperna imorgon, och motion lär det bli gott om, men troligen även mat. Halvpension innebär väl att man måste äta upp allt man blir serverad, eller hur?????

Får se om det finns en lånedator på hotellet - på bilderna ser det ganska enkelt ut...så det kanske blir lugnt på den här sidan ett tag. Kameran är i alla fall nerpackad, så det går att dokumentera en del tokerier!

Tjong i medaljongen!

Kommentarer
Postat av: Sus

Ha en riktigt skön semester!

2008-03-10 @ 12:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0