Jodå, det blev både Pilates och styrketräning

Jag visste väl det - bara genom att skriva ner att jag skulle, så kunde jag inte annat än slutföra tanken. Dessutom är det jätteskönt och riktigt roligt när man väl kommer igång. Man peppar sig själv genom att vara "lite duktig" och då blir det även lättare att vara konsekvent med maten. Igår blev det en härlig omelett med några skalade räkor, en näve grovhackad rucola, en strimlad salladslök och lite riven mager ost.

Jag bjuder gärna på tipset att sprida ut till vänner bekanta (och föralldel även obekanta) att man har bestämt sig för att skärpa till sig. Det funkar!

Idag har både Eva och jag klämt de 2 kilona som vi skulle för att få boka golfresan, men nu har vi faktiskt ångrat oss och skjutit upp resandet till hösten. Nu får det inte hindra att vi håller kvar våra ambitioner - bara utmaningen i sig fick ju avsedd effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0