Vi vann...

...om det nu händelsevis har undgått någon. Det vrålades enormt utanför mitt fönster när jag skulle krypa till kojs - finns ett flertal pubar i grannskapet!!!

Idag skyms solen av moln och det kom några droppar för en stund sedan. Man borde vara tacksam med tanke på naturen och torkan med brandrisk och annat, men det är ju så mycket roligare när det är sol. Vi ska plåta redaktionen idag och måste vara inne i trapphuset istället för i en solig glänta, men who cares?

Värre är att jag ska gå en golfrunda ikväll och jag gillar inte att spela när det regnar. Kanske ändå att man bränner några extra kalorier när man fryser. Det gäller att se positivt på tillvaron, oavsett.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0