VårRus och havsbrus

Vilket VårRus det blev! Strålande väder och massor av tjejer! Vi var ett helt picnic-lag från MåBraredaktionen som tog oss hela vägen i olika tempo! Eva och jag joggade nästan hela tiden och kom i mål på 36 minuter vilket måste anses som en bedrift. De andra kom strax efteråt, så sedan var det picnic med rosévin i en solig glänta.

Stolta medaljprydda medarbetare:


Skulle skrivit dagen efter men då var det fullt upp med annat hela dagen. Torsdag var det golf och sedan segling med "exet" som inte är något "ex" längre... tänk vad livet för en på skojiga villovägar... och så lycklig jag är som får vara med! Vi hamnade i Skärgården och låg en natt på Biskopsö, där det var så här vackert!

Vädret var ju fantastiskt men det är fortfarande kallt i havet. Trots detta tog vi ett dopp före frukost i det 13 gradiga vattnet.


Imorse när jag gick till jobbet såg jag en massa stora fartyg från flottan vid Skeppsbron. Unga killar stod med full mundering och allvarsam min och med gevär av nåt slag i nävarna. Jag tänkte just då att det kunde varit på en annan plats i ett annat land man var född, där det är vardagsmat att det springer militär på gatorna med vapen i hand. Så mycket man har att vara tacksam över! Mia Törnblom (som förresten chattar på www.mabra.com imorgon) sa på ett föredrag en gång att man ska tänka varje morgon på hur mycket man har att vara tacksam över. Det kan vara smått som stort och just nu tycker jag att jag har massor av både-och!

Kommentarer
Postat av: Carson25Lela

You do not have to take all the tension of essays completing just because professional custom papers writing firms are able to releave your problems suggesting you to turn to <a href="http://essayslab.com/papers-for-sale.html">paper writer</a> and it's very good, I state!

2012-06-22 @ 21:57:37
URL: http://www.essayslab.com
Postat av: social bookmarker

Many fellows say something like: "What for should I use the social bookmarking site (linksexperts.com)?", or "Which way will it help my business? " The answer is obvious! Submission stuff offered by experts can generate more traffic at your website.

2012-06-24 @ 09:51:21
URL: http://www.linksexperts.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0