Solen skiner i Skåne...

... men om en timme ska jag sitta i luften på väg hem till Sthlm. Såg väderkartan imorse på TV4-nyheterna att det ligger ett åskväder i vägen. Usch och fy, hoppas piloten flyger runt det......

Mamsen fyller 91 idag, måste hinna ringa henne innan flyget går!

Har varit på web-dagar här på Allers huvudkontor. Tänk, vad inspirerande det är att träffa kollegor från andra tidningar inom koncernen. Vi har haft jättettrevligt och nyttigt och igår "turade" vi. För alla som inte varit här, betyder det att man åker båt från Helsingborg till Helsingör i Danmark och tillbaka igen. Hur många gånger man åker beror på hur mycket man äter (och dricker) Vi hann med tre tor-resor innan vi var belåtna... Hur många kalorier jag konsumerade tappade jag räkning på efter 3 enkelresor, men det gör inget... planeringen var solklar - stort salladsbord och vatten till lunch gjorde att det fanns gott om utrymme!

Nu drar jag till Ängelholm - hoppas jag återkommer...

Kommentarer
Postat av: EDDIEMcclain

My professor's requirements are hard to satisfy. Sometimes I buy an essay and sometimes I write my essays myself.

2012-03-01 @ 04:14:44
URL: http://www.qualityessay.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0