Idag VårRusar vi

Redaktionen på MåBra har blivit utmanad till att springa VårRuset och idag är det dags! Kunde vi haft bättre väder - nej, knappast! Utrustade med ett gott humör ger vi oss i kast med denna hord av tjejer som ska trängas runt i 5 kilometer. Jag minns sen tidigare år att alla tänker att man ska starta i en snabbare startgrupp än man egentligen tänkt ta sig runt.

Det korkade är att alla tänker likadant, så det blir säkert kaos hur man än gör. Många har nog sitt huvudsakliga sikte inställt på picnic-korgen efter loppet, men vi ska definitivt kämpa oss runt först!

Nu cyklar vi iväg och rusar...

Kommentarer
Postat av: EmmaIA

Här hade vi vårt vårrus för ungefär en vecka sedan.

Min tid blev 46 minuter (rask promenad) för två år sedan var min tid 43 minuter på vårruset. Ifjol var jag inte med på vårruset men min snabbaste tid på sträckan 5 km var 55 minuter. Nåja det viktigaste är att hålla igång och ha motivation.



Vi hade toppenväder på vårt vårrus, hur blev det för er?

2008-06-05 @ 09:14:41
Postat av: isabelle

Hej! Vill bara säga att jag tycker att du bloggar så trevligt och att du sätter ihop så jättebra veckomatsedlar! Tack! / isabelle

2008-06-07 @ 22:38:23
Postat av: Marie Tegnér

Bravo Emma! Tiden är absolut inte det viktigaste, utan just att man håller igång och har kul! Som du kan läsa i dagens blogg fick vi ett fantastiskt väder och störtkul VårRus.



Och tack Isabelle för dina gulliga rader. Lite offentligt beröm mår man alltid bra av!

2008-06-09 @ 16:11:19
URL: http://viktcoachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0