Har du testat 4M-meoden?

Har haft en liten stund av lyx och bara suttit och läst Femina som omväxling. Jag fastnade för ett uttryck som jag gärna hade kommit på själv, eftersom det stämmer så bra med min egen inställning till alla dessa olika bantningsmetoder som dyker upp och som lovar guld och gröna skogar.

I morse läste jag om en gel som man ska stryka på huden och som "smälter bort" fettet. Fan tro't!

Nej 4M-metoden står helt enkelt för Mer Motion Mindre Mat eller om det var tvärtom, ja alltså Mindre Mat Mer Motion inte tvärtom tvärtom om du fattar vad jag menar... mINDRE mOTION mER mAT hade ju varit kul, men knappast effektivt...


Kommentarer
Postat av: BeasleyYesenia23

Good evening fellows! Do you know some professional <a href="http://4submission.com">seo services</a>? I really need more information about backlinks. I want my internet site to have great ranking.

2012-01-28 @ 07:26:14
URL: http://www.4submission.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0