Fotboll idag

Ikväll kommer även jag att bänka mig framför TV:n Ingen nätbrynja och ingen bärs, men kanske ett glas vatten, haha! Det gäller att hushålla med kalorierna...

Jag glömmer alldeles för ofta att dricka tillräckligt med vatten - varför är det så mycket enklare att pimpla vin??? Jag har i alla fall skaffat en kolsyremaskin hemma, så att jag slipper släpa hem en massa vatten från affären. Det är så otroligt mycket lättare att dricka så mycket man behöver, när vattnet bubblar - visst är det konstigt?

På jobbet är det enklare. Här står man ju på samma ställe mest hela tiden och då kan man parkera ett glas eller en flaska på skrivbordet som man hela tiden ser. Gärna något snyggt, så blir det roligare.

Kommentarer
Postat av: PeggyCaldwell28

When you have no thought how to write your business essays paper, you will have to hire the custom writing service to find how to perform <a href="http://www.essaysbank.com">research paper</a>.

2012-04-12 @ 00:19:57
URL: http://www.essaysbank.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0