Det gick vägen...

Vi landade prydligt på Bromma efter en behaglig flygning i fredags. Något åskväder syntes inte till, tack och lov!

Torsdagkvällen satte sina spår i min kamera, men jag lyckades inte få med en enda person - varför tar jag inte fler kort? Det går ju alltid att radera. Nå, Kronborgs slott fick jag med, du vet - Hamlets place.


När vi kom in till Helsingör första gången  lyckades jag också fånga fyren. Vilken häftig färg!!! Ungefär samma kulör som min nya golfvagn! Det här är min senaste favvofärg - skulle vilja ha en skjorta i den färgen - var hittar jag det?



Golfvagnen drog mig runt banan idag... för den som vet vad det innbär, var det halv katastrof ut med 5!!! poäng. In gick det bättre med 19 - hur kan man vara så ohjälpligt ojämn? Sitter väl i skallen...

Tog vägen runt Waxholm på hemvägen och åt en Vånölax med kall äggröra. Riktigt gott! När jag frågade servitrisen om laxen var kall- eller varmrökt tittade hon frågande på mig, men gick snällt ut till kocken och frågade. Den var varmrökt och gravad och jättegod.

Igår testlagade jag spett med lax och pilgrimsmusslor med en saffranssås till som vi åt till middag - supergott! Receptet kommer i MåBra nummer 10, så du får tåla dig. I fredags åt vi färsk tonfisk och i torsdags var det sill som förrätt, så nu fullkomligt sprakar jag av Omega3...

Kommentarer
Postat av: REVAMooney23

Time of fun seems to be a good thing but not any student can utilize that. Naturally students stay at the libraries and research their essays having no free time for personal deals. Nonetheless, it is over now because you have a chance to <a href="http://www.primewritings.com">buy essay</a> and be free.

2011-12-25 @ 23:05:36
URL: http://www.primewritings.com
Postat av: Buy Research Papers Online

I at this website just because I want to help students with course work writing. The matter is that I am a professional academi writer. Thus, you can hire me or you can Buy a Essay.

2012-01-08 @ 10:39:10
URL: http://www.primeessays.com
Postat av: essays writers

Go to marvelousessays company (marvelousessays.com) to buying essay and You’ll surely obtain excellent term paper help.

2012-06-23 @ 19:36:55
URL: http://www.marvelousessays.com
Postat av: asia essay paper

There are some recommendations how to get the academic success. Hence, you need look through the theme and compose the best book reports essay manyessays.com. The easier way is to opt for the experienced high quality custom essay writing service & buy book reports in Internet. I hope this would help people.

2012-06-29 @ 18:05:35
URL: http://www.manyessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0