Ska jag flytta igen?

Hemma är det ett veritabelt kaos just nu. Staffan har sålt sin lägenhet och vi försöker pula in en del av hans prylar hos mig. Tanken är att vi ska hitta ett nytt boende - min grundtanke är att man helst inte ska flytta in i en annans hem om det går att starta om i ett nytt gemensamt. Nu är det ju inte så länge sedan jag flyttade, men mäklarna måste ju också leva... man kan undra om det är jag som ska hålla dem vid liv när bostadsmarknaden ser ut som den gör idag.

Håhåjaja, livet förädras hela tiden och ibland går det snabbt...men det är kul!

Igår kikade vi på en lägenhet som är jättefin men egentligen lite för liten, men i eftermiddag ska vi titta på en annan som är större men ligger längre bort...ojojoj en av matfotograferna tyckte att jag skulle välja en lägenhet med mycket ljus i nästa gång jag flyttar. Det är mycket man ska tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0