Nu är det bevisat!

Igår fick jag bara ihop 7300 steg på min räknare. Istället för att ta en promenad på kvällen ringde jag en kompis som fyllde år, och sen var det  Andra Avenyn som jag måste se och sen var jag för trött....jaja, jag vet att det är en superdålig ursäkt, men jag är väl inte riktigt igång än efter förkylningen.

Nu har det i alla fall gjorts en vetenskaplig undersökning som visar att stegräknare verkligen minskar vikten hos folk. Du kan läsa mer i den här länken. En utmaning så god som någon. Du har väl sett i Ainbusks blogg att det pågår en utmaning där. Det är ett helt gäng som utmanar Ainbusk att stegräkna sig i form inför Melodifestivalen. Titta här, så kan du också vara med!

Kommentarer
Postat av: Berith

Låter som en kul utmaning med stegräknare. Man kanske skulle nappa!
Kram
Berith

2008-01-23 @ 22:06:32
URL: http://beriths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0