Lördag kväll eller söndag morgon?

Är det lördag kväll när man inte har gått och lagt sig före midnatt eller räknas det som söndag morgon? Egentligen en akademisk fråga som inte har någon större betydelse. Vad jag egentligen vill säga är att jag äntligen tagit mig hem efter en jättetrevlig 50-årsfest med en hiskelig massa steg på dansgolvet och dem vill jag lägga på lördagens stegpott, så att jag har en ny utmaning till i morgon. Tänk att man blir ung på nytt när man får steppa loss till lite disco-pop-musik. Vadå förkylning, den förträngde jag ikväll - vad var det jag sa? Tankens makt är stark. Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Olga

Allting som händer mellan att jag har gått upp och sen gått och lagt mig igen brukar jag samla under en och samma dag även om sänggåendet inträffar efter 00.00. Det gäller både motion och mat.
Dans är urbra! Världens bästa medicin.

2008-01-20 @ 15:46:25
Postat av: Maud

Hej!
Ja visst är det fantastiskt att vi genom salutogent tänk och copingstrategier kan klara av det som vi verkligen vill. Man kan leva länge av att dansa en kväll till 70-80 tals musik.
Ha en bra dag önskar Maud

2008-01-20 @ 16:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0