Lättlurad...

När det var visning på den lägenhet jag nu flyttat till, satt det en stor LCD-TV på väggen. Jättehäftigt och sååå praktiskt, och min son (24) tyckte ju absolut att jag borde ha en sån. Nu har han bemödat sig om att åka runt på stans alla stormarknader och kollat priser och idag kom han och hämtade mig (och kreditkortet).

Nu sitter han så snällt här på mammas golv och skruvar. Tanken var att jag skulle få se Andra Avenyn i storbild, men det tog lite längre tid än vi trott, och så måste vi ju ha lite mat också, men som sagt...det finns ju repriser.

Vi blev lite nostalgiska och lagade renskavspasta som är en av våra gamla favoriter. Receptet finns på www.mabra.com bland "Mat&recept" renskavspasta.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Renskavspasta, det måste jag testa. Jag ska laga ett nytt recept från MåBraLättviktarna idag. Tonfiskpasta med lime, jag som älskar tonfisk kommer säkert att älska den...
Fler recepttips från dig Marie vore toppen! Tack! =)

2008-01-14 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0