Jag vill ha fler kommentarer!

För en nykomling i bloggbranschen är det jättespännande att gå in och kolla om någon har kommenterat inläggen. Tack Sessan för din synpunkt igår - jag lovar att tipsa om fler recept i framtiden. Det finns ju över 1000 recept att leta bland på MåBras hemsida, men ibland känns det kul att få ett konkret tips på något som någon annan har provat. SKRIV till mig om du testat något, så får vi fler tips till alla matglada!

Har du hört någon mer än jag som går med ständigt lock för öronen i samband med förkylningen? Jag tar tacksamt emot alla tips om vad man kan göra åt eländet - håller på att bli tokig snart. Det tjuter i öronen som en disharmonisk orkester, så det går knappt att sova på nätterna . När man äntligen slocknar av pur utmattning, är det dags att kravla sig upp igen. I morse hade jag en väldigt mysig dröm (mmmm - jag tänker INTE berätta vad det var, men du kanske kan gissa...rena önskedrömmen!) när jag vaknade av Lugna Favoriters Christian Hedlund som babblade i örat. Det var INTE dig jag drömde om, Christian;) haha

Ikväll ska jag träffa våra go'a Ainbuskar - det ser jag fram emot. Dom e såu douktige och det är så underbart att höra den genuina gotlandsdialekten.


Kommentarer
Postat av: imse

Ja visst vill man ha kommentarer...då ser man ju att någon annan läst vad man skrivit!
Ibland får man positiv respons och ibland inte, men det får man ju tåla eller hur?
Hoppas att du blir frisk snart så jag törs bombardera dig med kommentarer....

2008-01-15 @ 07:39:45
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0