Jag älskar rucolasallat

Sista kartongen är tömd!!! Det blir lite sen middag idag, men vad gör väl det? Det blir snabbfixat. Har man bara rucolasallat hemma så fixar sig det mesta. Några tomatskivor, lite salladslök, en skvätt balsamvinäger och lite flingsalt. I frysen hittade jag ett paket sparris och i kylen låg ett paket rökt lax som blivit över från julbordet. Kanske lyxar jag till det med några rostade pinjenötter också. När jag konsulterar "Min mat&motion" där jag registrerar vad jag äter (är lite noga nu efter julens slarv), ser jag att det finns utrymme för ett glas vitt vin också! Det är ju i alla fall lördag.....åsså måste jag fira att kartongerna är tömda och Byggmark fick silver. Grattis Jens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0