Alla sätt som funkar kan väl vara bra?

Ibland kan det kännas lite förmätet att benhårt förespråka den ena eller den andra metoden oavsett om det gäller att gå ner i vikt eller stryka skjortor. Jag har min uppfattning om vad som långsiktigt funkar bäst för de flesta, men självklart är det inte det enda sättet.

När jag stryker skjortor börjar jag alltid med kragen, sen ena ärmen, oket, andra ärmen, ena framstycket, bakstycket, andra framstycket. Suveränt sätt - det finns inget bättre, jag har gått kurs på det här haha, men nog fasen blir skjortan slät även om man gör på nåt annat sätt!

Visst kan jag raljera över att det kan verka tokigt att äta ägg och brustabletter till frukost, men om det funkar och om man trivs med det och mår bra, så varför inte?  Så länge som man inte svälter sig och ser till att få i sig den näring man behöver, så får väl var och en bli salig på sin fasong!

Nu har jag köpt en kamera, så jag ska ägna kvällen åt att begripa hur den funkar! Snart kommer min blogg att piffas upp med diverse illustrativa bilder. Det här ska bli kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0