Aldrig mer!

Jag flyttade i lördags och nu bor jag i samma hus som en stor livsmedelsbutik. Öppet till 23.00 på kvällarna...det gör att man inte behöver planera, utan man kan slinka in på hemvägen och handla middagsmat. Igår kväll när jag kom från jobbet var jag så trött, så trött och gissa vad det blev för middagsmat? Jovisst, du har alldeles rätt - djupfryst låda som på bilden såg jättesmaskig ut med ett namn på rätten som lät exotiskt spännande och jättegott. En STOR låda var det också!


Haha, rätt åt mig vad besviken jag blev när jag slet fram plastlådan ur pappasken. Där skramlade några kycklingbitar i en blaskig sås med ett vitt ris som smakade papper. Aldrig mer säger jag! Hädanefter blir det lite planering i alla fall, man kanske ska titta på veckomenyn på MåBraLättviktarna.....;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller med... lätt att "trilla" dit, när butikerna och snabbköken har öppet dygnet runt nästan. Doch härligt att även en viktcoach faller för frestelsen, hihi... ha en bra dag!

2008-01-09 @ 12:24:13
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Kamilla

Har också gått på den niten ibland. Det ser så gott ut på bilden, men ack så besviken man blir.
Lagade köttsoppa igår enligt recept här från sajten. Det blev himla gott. Gjorde dessutom dubbel sats så nu ligger det en kvällsmat räddad i frysen.

2008-01-09 @ 16:24:38
Postat av: Imse

Även solen har sina fläckar...

2008-01-10 @ 13:53:10
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0