Vad var det som hände igår???

Här satt man taggad å laddad framför TV-plankan (man kan ju inte säga burken längre, nu när den är platt). Ring, ring på nummer 7 - det var den enda låt som var värd att rösta på och så kommer då resultatet.........vad i hela fridens dagar?? Jag trodde att Ainbusk var givna i final och det enda jag kan tänka mig är att folk lät bli att rösta för att man var övertygad om att de skulle gå vidare ändå!

Melodifestivaler och omröstningar brukar inte vara överens med mig, men den här gången trodde jag verkligen att det skulle gå vägen för våra Ainbuskar. Som jag skrev i en kommentar på deras blogg, får vi nu i alla fall lyssna på deras låt på radio på direkten och inte vänta tills efter nästa final. Kanske en klen tröst för tjejerna som var så på hugget...nå en melodifestival är ändå bara en melodifestival och livet lär gå vidare...

Kommentarer
Postat av: Suss

Självfallet borde Ainbusk vara givna i final, men ni är bäst iaf!

2008-02-25 @ 09:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0