Uppenbarligen överlevde jag. Det var inte så farligt!

Ja, nu går det an att vara kaxig! Tanden är kluven och hälften är borta och bedövningen sitter fortfarande i, så jag knallade glad i hågen direkt till jobbet och här står jag nu och är trallande lycklig! Roten var sprucken, så jag ska nu enbart vara tacksam att jag är av med eländet!

Solen skiner ute och "bloden den rinner", men det blir det rent av, så det är bara att le (försiktigt). Inga stora garv på ett tag om jag kan komma ihåg det! Det ser lite tomt och glest ut därinne...jag har säkert gått ner ett gram också, det var väl vad den vägde, den lilla elakingen!

Haha Eva, där fick jag ett försprång till! Åsså var jag på ett core-pass igår kväll för att hålla styr på nerverna och imorse promenerade jag till tandläkaren med radio i öronen för att slippa tänka. Det var 7000 steg, bara det !

Tralalalala, vad jag är glad idag!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Susa

Din stackare - har du halva tanden kvar...hmmmm...kunde de inte tagit allt på en gång. Håller tummarna för att det känns bra även efter det att bedövningen släppt.

2008-02-13 @ 14:31:18
Postat av: Eva

Trots att hon opererat bort en halv tand, är hon verkligen på bettet idag, Marie! Men det är jag också! Gav mig attan på att jag skulle klara mina poäng idag (23) och inte spränga alla gränser, vilket jag gjorde igår. Var och intervjuade en MåBraLättviktare, som bjöd på underbart hembakt, och vips var jag uppe i 10 poäng över mina föreskrivna 23. Så idag blev det andra bullar!
Och därför sitter jag här nu, mitt i natten. Har bara kommit upp i 16 poäng. Vafasen gör man då? Nu gäller det att snabbt trycka i sig några extrapoäng så att man kan gå och lägga sig!

JAG kommer att klara det här, Marie! Vänta du bara så ska du få se!!!

Kram,
Eva

2008-02-14 @ 00:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0