Nu sitter han i min fåtölj och sover

Han är hemma igen! Sonen som for iväg till landet där han föddes för 25 år sedan! Han har nu sett delar av Mexiko och han säger att han gärna vill åka dit igen. Kanske jag kan följa med nästa gång - det vore en upplevelse!

Mammas hemlagade mat har det varit ont om, så nu är han utfordrad med MåBramat och har sedan somnat i min nya fåtölj. Det är gott att ha honom hemma en stund och spännande att höra om resan!
Daniel sover


Snart ger han sig säkert iväg ut med kompisarna. Tror knappast jag kan få sällskap till Melodifestivalen, det drama får jag nuta av ensam. Undrar om det kommer att bli dyrt??? Man måste ju ringa och rösta på Ainbusk. Jag har aldrig röstat i något enda program tidigare, men nån gång ska vara den första (och kanske enda...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0