Nu är det utmaning på g igen!

Eva på redaktionen och jag har kommit överens om att vi ska åka på en golfresa tillsammans, men vi får inte boka förrän båda har gått ner två kilo (var). Snacka om press! Om hon klarar det och inte jag, blir det ju mitt fel att inte hon heller kommer iväg - ja, inte tillsammans med mig i alla fall, och då kanske jag får sitta här snopet och se henne åka iväg och lira med nån annan. Fy, så nesligt det skulle vara! Lika illa för henne, haha om hon inte fixar det åker jag själv!!!

Undrar vad vi ska hitta på när vi väl har bokat för att ha en ny utmaning innan resan?

Jag skänker gärna tipset om någon vill ha en utmaning som nästan inte går att misslyckas med! Ska bli spännande att se hur snabbt vi lyckas! Rapport kommer!

För att elda på förbränningen gick jag både till och från jobbet idag. Yes, yes, nu är jag äntligen fri från förkylningen. Dessutom borde jag förbränna extra idag när benen skakar av nervositet inför morgondagens tandläkarbesök. Hu vale, det känns inte som något jag längtar till...men om 16 timmar borde de vara över......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0