Min våg har fått spader...eller är det jag?

Ena dagen tror jag att jag gått ner jättemycket och nästa dag är det upp igen. Det här är sånt som jag får höra dagligen i frågor från bekymrade MåBraLättviktare som tappar sugen när det ser illa ut på vågen. Jag är väl inte mer än människa jag heller eftersom jag reagerar likadant trots att jag vet...

Imorse var det plötsligt 1 kg mindre än igår och då går jag med lätta steg. Visserligen kände jag att brallorna satt ovanligt skönt igår, men man vill ju ha kvittot från vågen!

Jag vet, jag vet...man ska inte väga sig varje dag, men nu var det i rent studiesyfte, hrm? Evas våg har gått sönder, så hon har fått köpa en ny. Eva, du har anstånd tills imorgon, men då är det redovisning!!! Hallå, hallå, jag har bara 2 hg kvar till resebokning, hur går det därborta på högerkanten?

Tur att jag gick hit imorse, för nu regnar det och i eftermiddag ska jag åka och hämta min nya, gamla, lilla bil... den är så söt!!! Den ska INTE användas till- och från jobbet, nej då, det är fortfarande apostlahästarna som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0