Man lär sig av sina misstag

Förr i tiden hade jag gett upp efter att ha storslarvat som i fredags. Den gamla vanliga "nu är det kört, så då kan jag lika gärna fortsätta slarva-känslan" hade infunnit sig som ett brev med posten. Så icke den här gången - något har tydligen fastnat innanför pannbenet under åren som gått.

Genom att misslyckas och lyckas om vartannat får vi nya behändiga erfarenheter, som går att använda i vardagen. Min våg visade minus 1,3 kg jämfört med förra måndagen. Nu ser jag med spänning fram emot Evas resultat i morgon bitti - hon babblar om tömda nonstopskålar och tårtkalas, men jag tror att det där är dimridåer och att hon egentligen är ganska duktig.

Oh Carola med Andreas gick inte till final direkt - ganska bra tycker jag, man ska inte vara för säker i korken, då blir man mindre taggad. Låten var väl ändå rätt OK - duger att ladda ner i Ipod:en som promenadmusik. Nu ser vi fram emot lördagen, när våra goa Ainbuskar ska slåss om finalplatserna - vilken rysare!

Kommentarer
Postat av: Inela

ha en bra dag :)

2008-02-18 @ 15:14:24
URL: http://nightclaw.blogg.se
Postat av: Anonym

http://hdee.blogg.se/

2008-02-18 @ 15:18:06
Postat av: Eva

Jadå, Marie - jag har också klarat det! Ett kilo minus jämfört med förra veckan! Så nu är det bara ett kilo kvar tills vi kan boka vår golfresa. Köpte en ny cykel igår, så då går det nog med (vår)ljusets hastighet!

2008-02-19 @ 09:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0