Götgatsbacken är mysig med massor av skyltfönster

Pling!!! Nu slog klockan fem och det börjar bli dags att dra sig hemåt. I morse tänkte jag promenera hit, men så fick jag inte Ipoden att funka, så jag strulade med den en lång stund och plötsligt var klockan alldeles för mycket, så vid Slussen sprang jag ner och tog T-banan resten av vägen.

Ipoden har legat på laddning under dagen - det var nog bara det som var felet... Nu kan jag inte skylla på något - ingen väntar, så jag kan knalla hela vägen hem och med musik i öronen. Det går så mycket lättare då, när man slipper höra trafikbullret och kan gå i takt med alla trallvänliga låtar!

Götgatsbacken är mysig - där går man inte så raskt, det finns alldeles för många skyltfönster att glutta i...kan bli dyrt också, men du är det köpstopp för ett tag framåt. Fåtöljen gjorde ett stort hål i bankkontot...men den är skööön! Längtar hem till Andra Avenyn...nu går jag, så jag hinner till gårdagsreprisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0