Åsså är det dags för första delfinalen

Jag undrar hur många som sitter bänkade framför TV:n ikväll! Jag kommer definitivt att vara en av dem. Jag älskar melodifestivalen och Idol och Let's Dance. Undrar också hur många kilo chips och lösgodis som kommer att konsumeras under tiden...

Jag har laddat med en liten bit Manchego - min favoritost. Godis har jag inget hemma, så det klarar jag att avstå ifrån. Jag ska sitta och vräka mig i min nya fåtölj...inköpt idag....

Oj, telefonen ringde och snart är det dags att slå på TV:n. Nu ska osten fram ur kylen, så att smaken lockas fram av rumsvärmen... Idag behöver man i alla fall inte vara nervös för Ainbusks skull...Aftonbladets löpsedel skvallrade om Amy Diamond och E-Type. Ska bli spännande att sitta och hetsa upp sig över röstningsresultatet. Jag brukar ALDRIG vara överens med svenska folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0