Lite avslaget inför finalen, tycker jag

Här missade jag dramatiken i IDOL förra veckan. Jag som är en hängiven fan av detta program, känner mig lite halvsval inför kvällens final. Det kan väl inte vara möjligt annat än att Kevin vinner en jordskredsseger?

Nu kommer jag knappast att hinna titta på direktsändningen eftersom Staffan kommer hem från Frankrike, och jag tänkte hämta honom på Arlanda. Hur kan han bara boka ett flyg som enligt tabell ska landa 19.20? Med tanke på bagage-väntan och stundande snöoväder, lär vi väl komma hem lagom till omröstningen... Hur ska jag kunna tycka att fel eller rätt person vann om jag inte ens har tittat på de två senaste programmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0