Här är den äntligen!



Visst är den häftig? Igår på hemvägen fick jag till slut fram kameran. Regnet hade minskat i omfattning, och jag insåg att jag ändå skulle missa snabbtåget, så jag stannade till i mörkret. När jag nu inte fick uppleva någon Luciakonsert i Globen, får jag väl njuta extra mycket av den här skapelsen varje gång jag går förbi!

Den här veckan har jag missat att göra en veckomatsedelsplanering. När jag kom hem fick jag göra den där trista rotaruntifrysen-varianten för att få ihop till middag. Det gick ju och vi blev mätta, men tänk så mycket bättre det är, när man har tänkt till innan och slipper hetsa. Jag ska bättra mig på detta igen, men den här veckan är på nåt vis körd ändå. Vi åker till Frankrike imorgon om inte även detta flygbolag tänker sätta sig i konkurs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0