Ännu en dag med TV-sporten

Han är ju för gullig, André Pops. Hade jag haft en dotter så hade han varit rena svärmorsdrömmen. Har haft många tillfällen att kika på honom den här helgen, när mesta tiden har gått åt till att glo på andra som rör på kroppen. Själv har jag lyckats masa mig ur sängen och till TV-soffan tur-och retur, men det är också allt...

Igår kändes det lite lyxigt att få förkylningsslöa, men nu börjar det räcka! Har gett mig den på att inte gå ut för tidigt och åka på samma smäll som i fjol, när jag var halvrisig i 2,3 månader.

Det är nära till hands att börja lova sig själv en massa saker "bara jag blir frisk". Nä, nu tar jag en dag i taget och njuter av adventsstjärnor och -stakar. Det finns mycket att vara glad åt, trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0