Åhhh, vad less man kan bli

Jag LÄNGTAR efter en promenad...håller på att bli galen på att inte orka ett smack. Hur kan en vanlig rackarn's förkylning vara så knäckande? Åsåå tänker man på alla som är riktigt sjuka och då ska man ju inte klaga på en löjlig flunsa!

Det är kolsvart utanför fönstret, men jag anar rörelser i vattnet nere på fjärden. Så vackert det är och så vackert det var, att titta ut när solen sken för ett par timmar sen.

Hade tänkt baka eller nå't när jag ändå är hemma, men jag orkade inte ens det... Ringde till 3 för att höra vad det kostar att koppla upp sig på pucken när jag är i Norge över jul. 25:-/Mbyte, vad tusan innebär det??? Om jag sitter och skriver några små inlägg på bloggen, hur mycket är det i Mbyte??? Det kunde de naturligtvis inte svara på - de bara avrådde från att använda det mobila bredbandet utomlands... Trysil som ligger några kilometer från Sälen - är det klokt att det ska vara sån skillnad?

Kommentarer
Postat av: imse

Ja visst är det trist att man ska bli så knäckt av en förkylning...jag har ju så mycket annat skit i kroppen så jag antar att det liksom blir den berömda droppen... Man får försöka göra det man orkar och strunta i resten....Mycket strunta blir det!

Krya på dej!

2008-12-15 @ 17:48:36
URL: http://http:/northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0