Stackars svenskar

Man ska vara tacksam att inte vara OS-mässig i år! Det verkar gå visset för de flesta svenskar, även om jag just nu hörde att Johan Wissman gick till final! BRAVO!!! Stefan Holm hoppade under kafferasten så det eländet hann jag se.

Ibland kan man få såna där konstiga saker för sig som att det går bättre om man inte tittar, men det är klart, stackars Sanna Kallurs fall såg jag bara i repris. Tänk att man blir riktigt ledsen...förstår att ha satsat så mycket kraft och möda inför ett lopp och så blir det ingenting... förskräckligt. Holm har i alla fall ett OS-guld, så han får väl vara nöjd ändå!

Nej, jag är glad att jag nöjer mig med mina promenader till och från jobbet plus en och annan medioker golfrunda. Jag lär aldrig hinna bli världsbäst på nånting,  men jag satsar på att bli superbra på att må bra!


Kommentarer
Postat av: OSis

Ja, ibland undrar man. Är det inte lika bra att titta på tv i rummet bredvid? Och med dörren stängd. Då hade nog Holm varit över 2,46 nu....

2008-08-20 @ 10:18:30
Postat av: imse

Äntligen har jag fått tillbaka min dator som havererade den 7 aug... Det enda positiva med det är attjag fått mycket annat gjort.

Undrar lite på det här med stegräkning... jag blir lite konfunderad... jag kommer upp i 14000- 16000 varenda dag... utan att den på hela dagen. jag startar den när jag går ut på min timmes morgonprom. och det ger ju ca 6000 steg och sedan matar det på...

Dessutom vill jag förmedla mitt sommarmåtto: Inte bilen under milen... vilket har resulterat i mycket cykel minsann...

Nu hoppas jag på en fin och svamprik höst.

2008-08-21 @ 20:14:54
URL: http://northlongswamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0