Semestern är snart slut...

Lika bra att värma upp litegrand nu när jag i alla fall är hemma vid en fungerande dator. Har varit på Öland i tre veckor och datorn funkade inte optimalt, minst sagt... Tänk vad man har blivit van vid att det ska gå snabbt att jobba vid maskinen. När den står och tuggar och inget händer, blir man lätt lite galen - bättre skippa frustrationen tänkte jag och bestämde mig för att bara göra det allra mest nödvändiga!

Har alltså fortfarande semester några dagar och tänker ägna de kommande dagarna åt att packa kartonger. Det blir flytt, och det snaaaart......... Tillträde i nästa vecka och nu har jag bett en mäklare sälja min fiiiina lägenhet. Lite sorgligt är det allt, men vi flyttar i alla fall till något som känns superbra! Sjöutsikt igen - det är en av de största fördelarna, sen kunde ytan varit lite större, men vad tusan...man kan gå rakt ut i den fria naturen och det är guld värt!

Nä nu ska det kokas kronärtskockor - åhhh så gott det ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0