Pussade nästan en groda igår

Vi tog en sen kvällspromenix runt holmen igår kväll. Snavade först över en skogsmus, som dessbättre klarade sig undan med blotta förskräckelsen. Tänk om jag hade trampat på den - usch och fy, så kladdigt!!! Strax därpå fick jag se en groda som kravlade över ett stenblock. Nu höll jag ju redan min drömprins i handen, så även grodan klarade sig undan närmare attack. Jag föredrog att pussa på den färdige prinsen.

Ikväll ska jag göra återbesök i den gamla lägenheten och äta krabba med ett par tjejkompisar. Världens bästa bjudmat, gästerna kan komma samtidigt som jag. Sen vill det till att städa bort alla skal, så det inte står och doftar om mäklaren vill komma upp och visa lägenheten för några ytterligare intresserade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0